ÅÅÅ arg "suck"

Nu är det fel på ipoden igen på bloggen.. jag blir så arg och leds.. vet inte hur många timmar jag lagt ner på den.. ¤suck¤ det är väl bara att börja om..
Har stigit upp kl 8 i dag.. det var så varmt att det gick bara inte att sova mer... gick in i spel rummet för där kan man öppna fönstrerna bättre.. spelade lite Need for speed.. kring 10 deckade jag i soffan.. och vaknade halv 12.-.hehhehe det var ju inte riktigt meningen... ja gick och duschade i alla fall... rakade benen så gott de gick med alla myggbets sår jag har där... Vanligt vis duschar jag på 5 minuter.. tror det tog 45 minuter i dag .. jag fick värkligen sixsaka mellan beten..
Efter detta inlägg hade jag tänkt spela lite Super Mario 3.. på wii.. men får se om det funkar sist var det något fel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0