Ensam Varg igen

Karl har åkt till jobbet... och inge sällskap fick man av sin syster.. nej.. killen med bilen lokade mer än tråkiga syrran med chips förbjud alla dagar utom en i veckan...hahahahJa i morgon blir det Överkalix Marknad. Just nu är det bara jag och Magnus som ska , men kanske Dan och Johanna skulle komma.
Magnus skulle bara sova till 11 i morgon.. så vid tolv tiden åker vi. Ska om Siknäs först och lämna Jakita hos pappa (mamma jobbar).
Sen raka vägen till Överkalix. Lite tråkigt i 4 år i rad har Jag , Magnus ,Rober och Jonna åkt på lördagen på Överkalix marknaden.. men inte i år vi bryter traditionen.. tråkigt nog. =0(
Sen i kväll måste jag packa.. ska ju sova i Siknäs hela helgen... i Sviten hihi.. länktar är så mysigt att sova där (loftet i bagar stugan hos Magnus föräldrar)..
Nu ska jag fortsätta med ett spel jag hittade när jag surfade runt här i rymden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0