God morgon...

Ja har precis stigit upp... fattar inte hur jag lyckas sova så här länge...men ont i nacken har jag det kan jag lova.
Ja  i dag ska jag fortsätta att skirva på min barn bok som jag har börjat med som handlar  om en prins.
Är väldigt kul har så många historier i huvudet att det behöver äntligen få komma ut. Men jag länktar mest tills jag får börja rita bilder till alla historier. =0)
Sen ska vi kanske åka till Magnus föräldrer i dag och kolla på lite saker (Pauls) , men det är inte säker det kan bli på fredag också.
Jo Emma , Erik och Gunnar var förbi i går..kul var det.. men det tyckte nog inte dem.. de for ganska fort men jag förstår dem vi var inte roliga i går, grininga och gnälliga och helt utmattade.. hahaha
Mår mycket bättre i dag.. är inte alls lika sugen på socker som tidigare.. men det kommer säker ett bakslag snart...

Jo när du ändå är här lyssna på musiken om du har tid.. och kom gärna med låt förslag..Kram

                                                                               
Håll ut ett tag till Cina.. pussis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0