Luleå-Siknäs, Siknäs-Luleå


Go Kväll
Har varit med Johnny , Sussi , Felicia och Lilo till Siknäs i kväll och hälsat på hos mamma å Johanna. Pappa var inte hemma han är och fiskar någonstans kring Kiruna.
Det vart en mycket trevlig kväll förutom buset och skällandet från två livliga hundar i bilen på väg ditt och tillbaka.
Jakita och Lilo skällde (eller Jakita) så att öronen exploderade tror jag..
Ja detta är min nya blogg då.. den är under uppbyggnad ännu .. men jag har hunnit en bra bit i alla fall.
Hoppas ni ska trivas lika bra som jag.

Jo och så vill jag bara medela alla att.
Sen i söndags så har jag och Magnus varit utan socker (godis , dricka , glass .m.m)  även restaurang mat (även kallad ute mat) och så ska det fortsätt så länge som möjlig hällst hela livet.. Vi ska få äta ute någon gång per månda .. typ 2 dagar och chips en dag i veckan om vi vill..
Ville bara medela så alla i min närhet är medvetna om varför vi är griniga och gnälliga..

Kommentarer
Postat av: Linnéa

2009-07-15 @ 08:54:33
Postat av: Linnéa

Nu har man hunnit med att kika in här :)

2009-07-15 @ 08:55:12
URL: http://thilini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0