ryggen av..

Ja nu är min rygg helt av.. det är säkert.. måste göra något åt det.. men vet inte vad. Suck suck..
Ska bara äta frukost sen så åker vi till Siknäs...Magnus är kanske ledig i dag men vet inte ännu kan bli Gällivare i kväll.
Var på Bio i går och såg den nya Harry Potter  ¤FAN¤ så bra den var.. skulle kunna gå och se den i dag igen... den bästa Harry Potter hittils.... Gå och se den om du gillar Harry potter säger jag bara.
Jo och Tommy och Karins Mb är nu helt skrot.. i Dag när det skulle till Västmark så Hade någon Spänt fast sin kanot på taket dåligt så den ramla av i 110km och åker rakt in i deras Mb. Alla klarade sig bra utom Mercan.
Nä nu väntar Magnus på att jag ska komma och äta..

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej! Hittade hit via www.samojeder.se

Snokade mest efter fler sköna bilder på din vovve...men hittar inga :-(

Hoppas verkligen att ryggen går att fixa till Det lät inget vidare alls.



Må gott!

2009-07-24 @ 16:02:25
URL: http://samojedliv.wordpress.com
Postat av: Linnéa

Oj, V-mark, där har vi typ hela E:s familj! :) Han är uppvuxen där.. :) Jag vill också se HP, men ja har ju ingen att se den med.. :S

2009-07-26 @ 10:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0