Trött

Det har varit en lång och trevlig helg.. med god mat och mycket mycket trevligt sällskap...
Igentligen var helgen inte så lång .. men huvudet är trött å kroppen med.. Har varit lite irri i dag .. tyckte inte det själv men det är flera stycken som på peckat det så...Jag skyller på att jag förlorade i krocket i går två gånger till och med.
Nu sitter jag här för mig själv och kolla på packat och klart sommar.. innan det såg jag den nya filmen med will smith.. den var så där... inget för mig.. var så utråkade på slutet att jag satt på fb i stället med filmen som backgrunde ljud.. hahaha
Ja mamma , pappa å Johanna kom förbi i dag och kollade hur vi fått det i lägenheten.. sen käckade vi lite kina mat..mmm...
Har även beställt mig lite nya klädder inför släktträffen näsat helg...
Har tagit mycket bilder i helgen.. men jag orkar inte läga upp dem i dag.. får bli i morgon tror jag.. jo å stugan var jätte fin ska på banken i veckan och höra hur mycket vi får låna.. så snart är vi kanske stug ägare.. hihi..
Nä nu ska jag se den andra filmen jag hyrde..

Jo jag och Magnus har klarat oss en hel vecka utan godis( socker) ja allt jag skrev tidigare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0